poniedziałek, 17 marca 2014

Libster Awards

Nie myślałam że aż mnie nominujecie to Libster Awards. Z całego serca dziękuję <3

Odpowiedzi na pytania od Wiktorii O.
1. Nie, nikt mnie nie namawiał. Prawde mówiąc to ja założyłam ten "trend" pośród moich koleżanek i one teraz też piszą :-)
2. Nie mam jakiś ekstra rozdziałów, ale najbardziej to 9 i 10 rozdział.
3. Bardzo mi się to podoba. Szczególnie Życie Pi i Igrzyska Śmierci.
4. Jest ich bardzo dużo ale dwie ulubione to Wiktoria O. i Cudowna Ja.
5. Ulubiona aktorka to Amanda Seyfried, a ulubiony aktor to Liam Hemsworth.
6.Chyba Życie Pi.
7. Nie mam takich problemów. Nie miałam kryzysu. Ale nie piszę już mojego pierwszego bloga bo bardziej zajmuję się tym. Ale to nie znaczy że mam kryzys :-)
8. Pozytywne komentarze z wieloma uwagami :-)
9. Sarah ponieważ jest (dla mnie) taką uroczą dziewczyną z mażeniami, która pragnie miłości <3
10. Jesteś niesamowita tak jak twój blog. To jaki masz talent jest nie fair bo ja też tak chce. Masz wiele zasłużonych komentarzy. Starasz się, i to widać :-)

Pytania ode mnie:
1. Ile blogów czytasz regularnie?
2. Który był pierwszy blog, który przeczytałaś?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
4. Opisz w kilku słowach swoich czytelników.
5. Co sądzisz o moim blogu?
6. Co powinnam zmienić w moim blogu, czego chcecie więcej, a czego mniej?
7. Który rozdział w moim opowiadaniu Ci się najbardziej podoba i dlaczego?
8.Kogo nie lubisz w moim blogu?
9. Co sądzisz o Libster Awards?
10. Czy masz jakiś fandom?

Nominuję:
themoordeath.blogspot.com
kiss-you-one-direction123.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Nie rozumiem tego Liebster Adward Bo ty zostajesz nominowana i nominujesz 11 innych osób przy tym odpowiadasz na pytania nominującego i zadajesz pytania osobom nominowanym przez ciebie.... a i tak nic nie wygrywasz i jest to bezsensu bo to takie nominowanie bez końca Nie rozumiem tego i jak możesz to mi powiedz......A przy okazji ile masz wyświetleń bloga ... proszę o dokładną i prawdziwą ilość :) No i jak mówiłam nie wiem co fajnego jest w tym libster award POWIESZ ??? Odpisz szybko Proszę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 9 rozdział z życia Sary
    http://themoordeath.blogspot.com/

    Pozdrawiam,życzę weny i radości z pisania

    OdpowiedzUsuń