piątek, 21 lutego 2014

Imagin #1

POSTANOWIŁAM ŻE CO JAKIŚ CZAS NA MOIM BLOGU BĘDĄ SIĘ POJAWIAŁY TAKIE MAŁE IMAGINY.

Siedzisz na kanapie w swoim i twojego męża- Nialla Horana domu.
Nagle twoje dzieci pytają się o to jak się poznałaś z tatą.
Ty: Pamiętam to jakby to było wczoraj. Ja robiłam zakupy w sklepie, i wasz tatuś też. W pewnej chwili wasz tata wjechał we mnie przez przypadek wózkiem sklepowych, tak że upadłam i złamałam nogę. Potem wasz ojciec zawiózł mnie do szpitala chociaż ja wcale nie chciałam żeby to robił. Potem odwiedzał mnie codziennie i w końcu zaczeliśmy się umawiać.
Niall: Tak. Wasza mamusia od razu mi się spodobała. Gdybym wtedy nie poszedł do sklepu, nie wiem co bym zrobił. Kocham Cię (T.I)
Ty: Ja ciebie też.
Odpowiadasz i Niall cię całuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz