sobota, 22 lutego 2014

Imagin #2

IMAGIN Z NIALLEM

Jesteś sławną na cały świat piosenkarką. Masz fanów na każdym kontynencie. Lecz nie jesteś szczęśliwa, ponieważ chcesz mieć chłopaka. Po kryjomu kochasz się w swoim idolu- Niallu Horanie. Nikt o tym nie wie. Jednak nie wiesz, że twoja miłość też uważa ciebie za swojego idola. Nie wiesz też że równierz on się w tobie kocha. Pewnego dnia, zostajesz zaproszona jako support na koncert One Direction. Prawie oszalałaś z radości. Już byłaś na Madison Square Garden (tam był koncert). Twój menadżer zapoznał cię z chłopakami. Jednak nie widziałaś Nialla.
Ty: Gdzie jest Niall?
Liam: Na wiadomość o tym że się z nami spotkasz zwariował z radości i w końcu powiedział że nie przyjdzie bo pewnie coś palnie.
Ty: Jak to?
Zayn: Nasz blondynek bardzo cię lubi. Co ja gadam on ciebie kocha!
Ty: KOCHA?!
Louis: No pewnie. Dla czego jesteś zaskoczona?
Ty: No bo..... Ja..... Ja w sumie też się w nim kocham.
Harry: To się chłopak ucieszy! Zadzwonię do niego.
Na te słowa spanikowałaś. Nie wiedziałaś jak to się potoczy.
Po minucie zjawił się blondyn.
Liam: To my was zostawimy.
Zostaliście sami w małek garderobie.
Niall: Bardzo się cieszę że ciebie spotkałem.
Ty: Ty? To ty jesteś Niall Horan.
Niall: A ty jesteś ( twoje imie i nazwisko). Nie będę owijał w bawełnę. Podobasz mi się. Twoja muzyka trafia prosto do mojego serca. Jesteś pełna muzyki. To jest to co chciałbym mieć przy sobie dzień i noc. Chcę byś polubiła mnie. Normalnego Nialla z Irlandii. Nie Nialla z One Direction.
Ty: Co chcesz przez to powiedzieć?
Niall: Może wyskoczymy gdzieś razem? Kończymy dzisiaj trasę więc możemy to razem oblać.
Ty: Oczywiście! Czekałam na tą chwilę całe życie!
Powiedziałaś i przytuliłaś Nialla. Po tym wieczorze zaczeliście się spotykać coraz częściej ale jeszcze nie jako para. Po miesiącu Niall zapytał czy chcesz z nim chodzić. Zgodziłaś się bez namysłu.

2 komentarze:

  1. Krótki,ale bardzo fajny imagin.Super piszesz!
    A ja tymczasem zapraszam do siebie na 4 rozdział.

    http://themoordeath.blogspot.com/
    ~~Pozdrawiam Wigi <3

    OdpowiedzUsuń