wtorek, 25 lutego 2014

Imagin #3

Imagin z dedykacją dla Amelii Krukowskiej.

Harry

Jesteś na romantycznej kolacji. Niestety twój "ukochany" nie jest "tym jedynym". Czujesz że nie dogadujecie się. Josh, bo tak ma na imię twoja "sympatia", zabrała cię do jednej z najdroższysz restauracji w Londynie. Jadają tam nawet gwiazdy. Josh prawi ci komplemetnty. Robi to bardzo głośno. W pewnym momencie, ktoś wylewa na niego wino.
Josh: Chole**! Co robisz idioto!
Chłopak: Ja.... Ja przepraszam.
Mówi loczek i ucieka. Od razu go rozpoznajesz. To Harry Styles! Twój ukochany idol. Wybiegasz za nim. W końcu go doganiasz i łapiesz za rękę.
Ty: Harry?
Harry: Przepraszam.
Ty: Dlaczego to zrobiłeś?
Harry: Bo jesteś piękna i nie podoba mi się to że ten chłopak ciebie tak podrywał.
Ty: Mogłeś zagadać. Nawet nie wiesz jaką jestem twoją fanką!
Zaczeliście rozmawiać. Po kilku dniach byliście już dobrymi przyjaciółmi. Zerwałaś z Joshem. Niestety dopiero po 4 miesiącach przyjaźni z Harrym zrozumiałaś że ci na nim zależy, i postanowiłaś dać mu szansę. Byliście i nadal jesteście cudowną parą. Nie dawno Harry ci się oświadczył. Teraz przygotowujecie się do ślubu.

3 komentarze:

  1. Zapraszam na epilog opowiadania o Fernando Torresie :) http://dreeaaamss.blogspot.com/
    I prolog opowiadania o nieszczęśliwej miłości. :) http://milosc-wybaczy-wszystko.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,ze taki krótki ten imagin.mimo to podoba mi się!
    a tymczasem zapraszam do mnie na 5 rozdział z życia Sary
    http://themoordeath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki na pewno wpadnę ;-)

    OdpowiedzUsuń